Jag klagar inte

Jag skulle behöva typ ett sekel för att hinna förklara allt jag upplevt hittills. Tyvärr tror jag att jag kommer dö innan jag blir 117 år så jag pallar inte göra ett helhjärtat försök. Ni får nöja er med ett 1/7-hjärtat försök.
Lååång resa från Arlanda till CDG Paris till JFK New York till Delaware (ca 30 timmar). Få sovtimmar, men ändå rätt schysst. Efter en natts övernattning på ett hotell i New Ark och diverse information angående det kommande året som utbytesstudent, blev jag hämtad av min värdmorsa, Ann. Vi blåste direkt upp till New Jersey och alla dess stränder (Jersey Shore), till deras beachhouse. Där spenderade jag två grymma dagar och två nätter tillsammans med min obeskrivligt härliga/schyssta, roliga osv värdfamilj. Okej jag måste stoppa mig själv där. Jag låter som en uppspelt fjortonårig fjortis. Jag ber om er djupaste förlåtelse. 
Nåväl (okej, nu låter jag istället som någon gammal poetfan, men men), nu sitter jag i mitt rum och chillar men jag ska snart gå de två trappor ner som krävs för att komma till min värdfamilj och chilla. Bilder kommer snart för de som undrar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0