Mums

Imorgon kommer en kraftig orkan (orkanen Irene) att börja härja där jag bor, och den kommer troligtvis att vara två-tre dagar. Tydligen sägs det att alla hushåll i Wilmington kommer att bli utan ström (de flesta får nog klara sig utan vatten också) för en obestämd tid. 
För de som inte följer de amerikanska nyheterna varje dag blev vi i Delaware och några andra delstater på östkusten drabbade av en jordbävning för några dagar sen, som dock inte orsakade någon större skada i just Wilmington. På mindre än en vecka upplever jag alltså dessa två naturfenomen, båda för första gången i mitt liv. Istället för att vara rädd ser jag det hela som några smulor av min påbörjade upplevelsekaka som jag kommer att fortsätta käka under de kommande 10 månaderna.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Som mamma skulle jag ju gärna se att du åt andra sorters upplevelsekakor när du är i USA...jordbävning och orkan och du har varit borta 2 1/2 v... och jag som oroat mig för glutenkakor...

2011-08-27 @ 07:21:08
Postat av: Simon

Lycka till!

2011-08-27 @ 20:39:53
Postat av: Sjuvas

Tycker du ska lyssna mer på din mamma

2011-08-28 @ 01:02:16
Postat av: Jennypenny

Jag håller med sara och din mamma..

2011-08-28 @ 19:43:01
Postat av: Hagmansgrabben

Ha ha haa...

2011-08-30 @ 18:52:20
URL: http://hagmansgrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0