Bläääääääääääääääh

Så känner jag just nu. Anledning? Har haft feber i en vecka nu. Inga överdrifter. Började känna mig lite krasslig förra helgen, och under måndagen utvecklade jag en febertemperatur på 103 Fahrenheit, eller drygt 39 grader Celsius om ni så vill. Första dagen när man är sjuk så är det rätt chill, man får vara hemma och chilla en hel dag. Andra dagen är ungefär som den första. Dock känner man att man vill gå till skolan dagen efter, dels för att man inte vill missa allt för mycket, men också för att det börjar bli smått långtråkigt att bara hänga hemma. Efter tredje dagen så går det bara neråt. Så efter 7 dagars av feber (runt 38 grader) så är man rätt långt nere. Trött, frustrerad, orklös... Det suger helt enkelt. 
Något som gör det hela ännu värre är att det är tänkt att jag ska sitta på ett flyg som ska ta mig till Hawaii på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0