Förtydliganden

Så här i upprinnelsen av min karriär som bloggskribent måste en del klargöranden formuleras. 


* Att falla i bloggarnas klassiska fallgropar är inget som tilltalar mig. Jag ska alltså försöka att undvika den meningslösa dagboksstilen, och komma med sporadiska rapporter om hur lätt det är att vinna på FIFA över mina kompisar. Istället ska jag som jag tidigare klargjort försöka komma med inlägg som behandlar mina reflektioner/tankar om saker och ting, som dessutom är kryddade med en del komik. 

* På grund av mina tekniska brister gällande datorer kommer jag inte ens försöka att designa denna blogg. 

* Syftet med bloggen är att mina nära och kära kan se hur jag har det "over there", utan att direktkontakt behövs. Dessutom är jag medveten om att det finns pengar med i spelet när jag når bloggtoppen, så lite extra cash blir en bonus. 

* När jag väl befinner mig i USA kommer merparten av det språk jag kommer i kontakt med att vara engelska, därför kommer jag att försöka att vara tämligen formel i mitt skrivande, just för att upprätthålla min svenska.

* Alla som läser min blogg bör inte ta allting alltför seriöst, då mina inlägg tenderar att bli relativt ironiska. 

* Jag har hört att de som är erfarna bloggare uppskattar kommentarer väldigt mycket, att jag senare kommer instämma känns troligt så därför uppmuntrar jag er till att ställa frågor, kritisera, berömma (såklart) osv i kommentarsfältet.

* Angående variationen i inläggen (text kontra bilder), ska jag försöka att fotografera en del under året, och publicera passande foton, även om texten kommer att dominera. Huruvida det blir med dagens outfit kan jag meddela att det inte finns på kartan, att jag skulle stå och fåna ensam med en kamera framför en spegel. Någon sorts manlighet tycker jag ändå att jag besitter. 

* Manchester United är skit, och alla ni som sympatiserar med de röda djävularna kommer att bli bannlysta från denna blogg.

Kommentarer
Postat av: strömer

Hahahahahaha.

Hahahahahaha.

Hahahahahaha.

Nej seriöst, United är bra

2011-07-24 @ 14:22:30
Postat av: Hagmansgrabben

Fuck United. Du är härmed bannad får min helfestliga blogg, hoppas att du inser vad du missar, din röda djävul!

2011-07-24 @ 22:22:22
URL: http://hagmansgrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0