Nöjd

Efter att nu skrivit mitt första riktiga inlägg med viss betydelse, och belönat mig själv med två microvärmda bullar och mängder med ekologisk mjölk, har jag kommit till insikt att livet som en bloggare inte är en dans på rosor. Jag har redan känt flåset i nacken från alla er bloggtörstiga läsare och att hålla bloggen väl uppdaterad kommer att bli svårt. Att bestiga Mount Everest utan kaffe är en bra jämförelse tycker jag. Jag tror emellertid att jag definitvit kanske ska försöka göra mitt bästa för att tillfredsställa er genom ett febrilt bloggande. Låter lovande, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Pierre

Tjena Gustav!



Ska bli spännande att följa din blogg det närmaste året. Stort lycka till!!



/Pierre

2011-07-21 @ 23:22:01
Postat av: Hagmansgrabben

Kul att höra, tack så mycket Pierre!

2011-07-21 @ 23:51:32
URL: http://hagmansgrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0