Äh, skitsamma

Efter drygt två månader på andra sidan Atlanten har redan börjat lära mig en del saker om mig själv. Som till exempel att jag älskar att äta. Det är ingen underdrift och att Amerika bjuder på en hel del läckerheter gör mig inte mindre hungrig. Följaktligen trycker jag i mig åtskilliga mängder mat varje dag. Allt från pasta till donats. Därför har jag kommit till insikt att det faktum att den genomsnittliga utbytesstudenten går upp 10 kilo under sitt år utomlands känns förståeligt. Jag borde kanske vara försiktigt och tänka mig för innan jag trycker i mig all mat, men va fan, palla. (Dock bör det nog nämnas att jag tränar två timmar varje dag efter skolan).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0