Det var ett tag sen

Jag är för tillfället inne i en så kallat status quo, vilket innebär att mitt tillstånd är oförändrat. Det, och det faktum att min tid går åt som donats i USA bidrar till reducerad uppdatering. Skolan, liksom fotbollen flyter på (dock har vi nu förlorat ytterligare två matcher vilket gör att vi tappat mark i förhållande till de andra lagen i vår konferens). Familjen jag bor hos blir bara bättre och bättre för varje dag som går. Att ha småsyskon är som bekant en ny upplevelse för mig, men jag måste säga att jag tycker att det är förjävla underhållande allt som oftast. 
Om någon känner att de undrar något är ni såklart välkomna att fylla kommentarsfältet med frågor.



Kommentarer
Postat av: mamma

Knäpper du mycket kort????

2011-10-06 @ 11:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0