Back to school

I tisdags tog lovet for var skola slut. Saledes har jag sedan dess varje morgon vandrat med trotta ben de 200 meter till skolan. Nu sitter jag i skolans bibliotek och underhaller mig med lasa om svenska nyheter pa internet, har namligen en fri period. Snart ar det sock dags for break vilket innebar att man gar till skolans caeteria for att kopa sig ett nyttig mellanmal. Oftast bestar det av bagels, muffins, eller vofflor med syrap. Da min amerikanska familj ar valdigt nyttig i forhallande till andra familjer i USA brukar jag och mina syskon bli tilldelade en frukt eller dylikt pa morgonen innan vi gar till skolan for att ersatta vad skolan erbjuder.
Da jag kanner att detta inlagg har utvecklats till ett fruktansvart meningslost tackar jag for mig. Pa aterseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0