Midterms

Just nu sitter jag och chillar framför datorn i mitt rum med en kaffekopp i handen efter en härlig morgon. Vaknade runt kl. 9, käkade frukost, läste tidningen, tittade på TV och spelade kort. Anledningen till att jag inte är i skolan är att den amerikanska motsvarigheten till Nationella Prov pågår just nu, med början igår. För de flesta innebär det flera dagar och stress, plugg och mera plugg. För mig innebär det morgonar som denna, det vill säga ingen stress utan bara chill. Varje dag under Midterms består nämligen av två tvåtimmars test, ett under morgon och efter lunch. Då jag bara tar fyra stycken (Matte, Kemi, Kinesiska och Religion) så förekommer det att jag inte början förrän kl. 13.00, vilket är fallet både idag och imorgon. Så obeskrivligt skönt att inte känna av någon betygshets!



Kommentarer
Postat av: Ann Ekspong

Kinesiska?!!!

2012-01-14 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0